🎉 WIELKIE RABATY NA ZAKUPY – TYLKO U NAS! 🎉
Zrób zakupy w naszym sklepie i ciesz się zniżkami, które czekają na Ciebie przy każdym zamówieniu. Im więcej kupujesz, tym większy rabat! Sprawdź szczegóły:
🛒 Rabaty na zamówienia:
- Pow. 199 zł – 10% rabatu 💸
- Pow. 299 zł – 12% rabatu 💥
- Pow. 699 zł – 14% rabatu ✨
- Pow. 899 zł – 15% rabatu 🔥
Ważne! Rabat nalicza się automatycznie w koszyku – bez konieczności wpisywania kodu. Oferta dotyczy tylko produktów nieprzecenionych.
🛍️ Gotowy na zakupy? Wzbogać swoje zamówienie o ulubione produkty i skorzystaj z rabatów, które z pewnością Cię zachwycą! Kliknij poniżej i zacznij zakupy:
Fat Brain Toys gra logiczna Acuity
Opis
Wybierz, obróć i dopasuj pierwszy aby wygrać!
Gra Spostrzegawczość, to nie tylko wspaniała zabawa, ale przede wszystkim gra, która wyostrza zmysł wzorku, rozwija inteligencję wizualno - przestrzenną, analityczne myślenie, podejmowanie decyzji, umiejętność rozwiązywania problemów i wiele innych
Gracze muszą ścigać się ze sobą lub współpracować aby znaleźć i dopasować ukryte wzory w układzie płytek
Gra Spostrzegawczość to zabawa dla oczu i umysłu, nie wymaga od dziecka umiejętności czytania, dlatego nawet przedszkolaki mogą bawić się i uczyć
Zestaw zawiera 70 wysokiej jakości płytek, każda do innym wzorze
Gra przeznaczona dla dwóch lub więcej graczy
Wybierz, odwróć, przekręć, dopasuj aby wygrać
Gimnastyka dla umysłu i oczu
Mądrze zaprojektowane wzory płytek, tak aby sprawdzić Twoją spostrzegawczość
Współpracuj z lub przeciwko innym graczom, aby znaleźć ukryte wzory
Prosta gra, nie wymaga umiejętności czytania
Gracz, który dopasuje najwięcej płytek, wygrywa
Zestaw zawiera 70 wysokiej jakości płytek, każda z innym wzorem
Genialna gra rodzinna
Przeznaczone dla dzieci w wieku 6 lat +
Jak grać?
- Ułóż 36 z 70 płytek w układ 6 x 6 - plansza do gry
- Resztę płytek ułóż w stos, z którego gracze będą po kolei, ciągnąć
- Wzór na wyciągniętej płytce gracze muszą dopasować do wzorów na planszy
- Wzór na wciągniętej płytce musi dokładnie odpowiadać wzorowi na konfiguracji na stole
- Każdy wzór na 70 płytkach jest inny
- Aby znaleźć poszukiwany wzór musisz odpowiednie, sąsiadujące sześciany połączyć ze sobą
- Mogą to być brzegi dwóch płytek, lub rogi czterech
- Jeśli to konieczne możesz obracać rozłożone płytki, aby dopasować wzór
- Każdy dopasowany element gracz zatrzymuje
- Ten, kto znajdzie najwięcej wzorów, wygrywa!
ZASADY GRY
Cel gry:
- Dopasowanie i zebranie największej ilości płytek
- Zestaw zawiera 70 płytek, każda z innym wzorem
Przygotowanie:
- Potasuj płytki – kwadratowe karty z wzorami
- Ułóż płytki blisko siebie, wzorami do góry w układzie 6 x 6 płytek, tworząc kwadratową planszę do gry
- Płytki mogą się dotykać ale nie muszą
- Resztę płytek, wzorami do dołu, ułóż w stosik, z którego gracze będą ciągnąć karty
Przebieg gry:
- Najmłodszy gracz bierze pierwszą płytkę ze stosu i pokazuje wszystkim
- Pierwszy gracz, który znajdzie na planszy taki sam wzór jak na wyciągniętej płytce krzyczy „Widzę!” i pokazuje reszcie graczy gdzie znajduje się wzór na planszy
- Dopasowana płytka jest wygrana przez gracza, który znalazł wzór, gracz odkłada ją na bok, na swój stosik
- Gracz, który odnalazł wzór wyciąga kolejną płytkę ze stosu
Dopasowanie wzoru:
- Ponieważ nie ma identycznego wzoru na płytkach, odnaleziony wzór będzie znajdował się na planszy dzięki połączeniu płytek
- Wzór może być między brzegami dwóch połączonych płytek, lub rogami połączonych na planszy czterech płytek
- Można obrócić płytkę znajdującą się na planszy w dowolną stronę o 90 stopni jeżeli pomoże to w dopasowaniu wzoru
Wyzwanie:
- Jeżeli gracze nie mogą dopasować wzoru na płytce, gracz, który uważa że nie ma na planszy takiego wzoru może zaproponować „Wyzwanie!”
- Wszyscy gracze mają 30 sekund żeby odnaleźć wzór na planszy
- Jeżeli takowego nie znajdą gracz, który rzucił wyzwanie wygrywa płytkę
- Jeżeli któryś z graczy odnajdzie wzór, wygrywa tą płytkę, plus dodatkową (karną) od gracza, który rzucił wyzwanie
- Jeżeli gracz rzucający wyzwanie nie ma płytek, płytka karna nie zostaje przyznana
Pomyłka:
- Jeżeli gracz się pomyli – wskaże wzór na planszy, który nie jest wzorem na płytce, za karę musi cichutko przeczekać aż inni gracze odnajdą tenże wzór.
Koniec gry:
- Gra się kończy gdy nie będzie już płytek na stosie do ciągnięcia
- Każda wygrana płytka to jeden punkt
- Wygrywa gracz, który będzie miał najwięcej płytek – ilość punktów


179,00 zł
Cena regularna:
199,00 zł

39,00 zł
Cena regularna:
79,00 zł

59,00 zł
Cena regularna:
79,00 zł

39,00 zł
Cena regularna:
79,00 zł

1,99 zł
Cena regularna:
2,99 zł

29,00 zł
Cena regularna:
44,00 zł

105,00 zł
Cena regularna:
119,00 zł

205,00 zł
Cena regularna:
239,00 zł

175,00 zł
Cena regularna:
199,00 zł

111,00 zł
Cena regularna:
129,00 zł

89,00 zł
Cena regularna:
209,00 zł

179,00 zł
Cena regularna:
209,00 zł

110,00 zł
Cena regularna:
130,00 zł


116,10 zł
Cena regularna:
129,00 zł

116,10 zł
Cena regularna:
129,00 zł

116,10 zł
Cena regularna:
129,00 zł

116,10 zł
Cena regularna:
129,00 zł

37,00 zł
Cena regularna:
42,00 zł

280,35 zł
Cena regularna:
315,00 zł

280,35 zł
Cena regularna:
315,00 zł

283,91 zł
Cena regularna:
319,00 zł

45,00 zł


99,00 zł
Cena regularna:
229,00 zł

29,00 zł
Cena regularna:
44,00 zł

39,00 zł
Cena regularna:
79,00 zł

89,00 zł
Cena regularna:
139,00 zł

39,00 zł
Cena regularna:
59,00 zł

39,00 zł
Cena regularna:
79,00 zł

39,00 zł
Cena regularna:
79,00 zł

89,00 zł
Cena regularna:
209,00 zł

49,00 zł
Cena regularna:
119,00 zł

279,00 zł
Cena regularna:
399,00 zł